.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بارش‌های خوبی در راه مازندران است/ احتمال وقوع سیل در مازندران
مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه سامانه بارشی خیلی خوبی در راه مازندران است، گفت: براساس پیش‌بینی‌ها این بارش حدود سه درصد کاهش بارندگی را جبران می‌کند.

به گزارش شمال نیوز،سیدمحمدرضا رضوی درباره نفوذ سامانه جدید بارشی در آسمان مازندران اظهار کرد: سامانه بارشی خیلی خوبی در راه مازندران است که پیش‌بینی ما این بوده که حدود سه درصدکاهش بارندگی را جبران کند.

وی بیان کرد: مزیت این بارش‌ها این است که به‌موقع بوده و می‌تواند زمین‌های کشاورزی را سیراب کند.

مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه سامانه جدید همراه با یخ‌بندان نیست، افزود: بارش‌های روزهای پایانی فروردین ماه بخشی از درختان سیاه‌ریشه خسارت وارد کرد و دمای هوا به 6درجه سانتی‌گراد زیر صفر رسید.

این مسؤول با هشدار اینکه در برخی از مناطق مازندران احتمال سیل وجود دارد، اضافه کرد: در نقاط مرتفع و کوهستانی نیز بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

*کاهش بارش از 22 به 19درصد رسید

رضوی با اعلام اینکه با بارندگی خوب در روزهای پایانی فروردین ماه کاهش بارش از 22 به 19 درصد رسید، تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است سامانه جدید بارشی کاهش بارش را حدود سه درصد کاهش دهد که اوج فعالیت آن گذر دوشنبه به سه‌شنبه است.

وی با تأکید بر اینکه این بارش‌ها آورد خوبی برای استان مازندران، خاطرنشان کرد: بارش در این فصل سال با سایر فصول متفاوت بوده و به‌نفع ذخایر آبی استان است.

مدیرکل هواشناسی مازندران در پایان گفت: موضوعی که موجب ما نگرانی ما می‌شود بحث تغییر فصول و دماهای حدی است که آسیب‌هایی به دنبال دارد و دلیل همه اینها بحث تغییرات اقلیمی است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.